четвъртък, 31 август 2017 г.

Образователни игри в папка (File Folder Games) и как ще ги използвам с ученици със СОП



     Разглеждах различни клипове в YouTube и попаднах на една майка, която се занимава с децата си вкъщи. Ученето се провежда чрез игри и се зарибих. Прави игри в папки и е направила три дълги клипа, в които показва тези по математика и как се използват. Ако желаете да ги видите, вижте по-долу.

Каналът на жената в YouTube

Образователни игри по математика в папки - 1/3

Образователни игри по математика в папки - 2/3

Образователни игри по математика в папки - 3/3

     Тези игри са предназначени за деца в предучилищна възраст, в детската градина. Хрумна ми идеята да ги ползвам с моите ученици със СОП. Още не съм направила всичко, което искам, но тези, които ще Ви покажа, направих за един ден. Вдъхновена съм и искам да пробвам. Ако Вие имате някакви идеи, моля споделете ги!

1. Купих папки от "Метро". Имат телчета, но ги махнах.


2. Дълго време рових из Pinterest да търся File Folder Games. Харесах няколко идеи, но предпочетох да потърся картинките в Google и си ги запазих на компютъра.



3. Някои от картинките принтирах върху цветна хартия и ги изрязах. Другите ги оцветих.

4. Залепих ги в папките. Един съвет от мен - първо залепете картините, после оцветявайте. :)






5. После направих нещата, които ще използвам за броене, събиране, изваждане, сравняване и т.н.

     Използвах хартия фоам/гумена хартия/EVA. Изрязах листа.


     После използвах перфоратор - ябълка и използвах стари картонени хартии, които имах.





     За ризата взех копчета, които бях купила за друга идея, която имах.









     За аквариумите пак изрязах от хартията фоам няколко риби. Нарисувах им по едно око и уста.



     За тиквите трябва да купя тиквени семки, но не ми се ходи до магазина.

     В камионите слагате товар. Аз ще използвам дървените ми кубчета от Jumbo. Но може да пробвам и с ябълките.



     Можете да съхраните папките в класьор.



     Имам толкова много идеи, но ще се наложи да ги отложа за другата седмица. Засега, това е за папките. Ще се върна към тях. Чувам как Jumbo ме вика.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар