събота, 7 април 2018 г.

Игра: Кубове за създаване на приказки/истории

   Попаднах на два клипа (на испански език), в които майки обясняват как са направили тези кубове, за да стимулират децата си да създават и разказват истории.

Ако желаете да ги изгледате, ето ги:

Първи клип - доста подробен

Втори клип - по-дълъг и няма обяснение за това как се правят кубовете

Как да направите:

1. Принтирайте кубовете с герои, места и предмети
- направила съм 2 куба с герои, 2 с места и 3 с предмети
- оцветете по желание (тъй като не ги правя за децата ми, а за блога, не ми се оцветяваше)




2. Изрежете, сгънете и залепете
- ако искате ги залепете върху картон, ще са по-здрави, мен ме домързя


3. Играйте

Как се играе?

След като сте направили кубовете, детето ги хвърля. Падат се герой, място и предмет. С тях детето създава устно или писмено приказка.

     Имало едно време едно чудовище, което живеело в гората. То пазело една златна огърлица. И т.н. И т.н.

 
Можете да използвате повече кубове с герои и др.








Няма коментари:

Публикуване на коментар